پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230102
واکنش به شايعه تغيير در کادرفني تيم ملي| چرا اسکوچيچ بر نمي گردد؟
تاریخ انتشار : 1399/01/22
نمایش : 1095
نبي در خصوص شايعه تغيير در کادرفني تيم ملي، برکناري اسکوچيچ و استخدام گابريل کالدرون افزود: اين مسائل صحت ندارد. اسکوچيچ به زاگرب کرواسي رفته و در حال حاضر به خاطر همين موضوع کرونا نتوانسته به ايران بيايد و همچنان در مرخصي به سر مي‌برد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي محمدنبي دبيرکل  فدراسيون فوتبال در ارتباط با وضعيت فدراسيون فوتبال و ارسال جدول زمان‌بندي به فيفا، اظهار داشت: امروز (جمعه) آخرين مهلت ارسال جدول زمان‌بندي پيشنهادي به فيفا بود که ما اين کار را انجام داديم. در واقع ۱۸ فروردين اين جدول را مطرح کرديم و هيئت رئيسه نيز جدول را تائيد کرد. روز گذشته هم تقويم را به بخش فدراسيون‌هاي عضو فيفا ارسال کرديم.
 
اخبار ورزشي- وي افزود: در اين جدول ۲۰ موضوع مشخص شده که تمام اين موضوعات با دقت بالا و استفاده از تجربيات گذشته نوشته شد. در کميته تعيين مقررات فدراسيون و با استفاده از کارشناسان آن، با توجه به اساسنامه استاندارد فيفا، ما يک پيش‌نويسي تعيين مي‌کنيم و آن را در هيئت رئيسه مطرح خواهيم کرد. به صورت موازي براي اعضاي مجمع فدراسيون هم ارسال مي‌کنيم تا با نظر آنها، در ادامه مکاتبات با فيفا، اين موضوع مطرح شود. برخي مفاد که نياز به تغيير و اصلاح داشته باشد، انجام خواهيم داد. اين موضوعات مورد بررسي قرار مي‌گيرد و سپس در مجمع فدراسيون، علاوه بر اساسنامه، آئين‌نامه و دستورالعمل انتخاباتي هم بايد به تصويب برسد. بعد از تصويب اساسنامه به سمت برگزاري انتخابات مي‌رويم.
 
او ادامه داد: دوستان ما در فيفا قطعا نظرات و پيشنهاداتي دارند. ما کار را زمين نگذاشتيم. طبيعي است که جمع کردن تمام موضوعاتي که در فوتبال کشور با آن درگير هستيم، نياز به بررسي کامل دارد. اساسنامه جديد حتما بايد با قوانين داخلي کشور و همچنين مجمع بالاي دستي که فيفا است، تطبيق پيدا کند. البته کار بسيار سختي در پيش داريم، اما از نظرات همه کارشناسان در اين مورد استفاده مي‌کنيم. نظرم اين است که بدون هرج و مرج، در راستاي اصلاح اساسنامه از نظرات سود ببريم.
 

وي در مورد تاريخ انتشار زمان‌بندي در رسانه‌ها افزود: يکي از موضوعات مطروحه از سوي فيفا اين بود که شفاف‎سازي در فدراسيون انجام نمي‌شد با بسيار کم و ناچيز بود. من اعتقاد دارم فدراسيون نياز به شفاف‌سازي دارد، چون همه چيز در رسانه‌ها مطرح مي‌شود. تصويب زمان‌بندي وقتي مصداق پيدا مي‌کند که فيفا آن را تائيد کند. بعد از اين اتفاق، چون مصوب هيئت رئيسه است، رسانه‌اي خواهد شد.
 
نبي در مورد بازگشايي مجدد ليگ در فصل نوزدهم تصريح کرد: ما چند موضوع در اين چالش پيش‌رو داريم. البته اين چالش متلعق به همه دنيا است اما سازمان ليگ با توجه به جلسات مختلفي که با ستاد کرونا داشت، بايد به جمع‌بندي برسد. نقطه نظرات اين ستاد در کشور خودمان را بايد مدنظر قرار بدهيم و بخش دوم، مراجع بالاتر مثل فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا هستند که بايد براي شروع دوباره بازي‌ها از آنها کسب تکليف کنيم. باشگاه‌ها هم در اين مدت نتوانستند تمرينات عادي خود را برگزار کنند و ما بر اساس نظرات مراجع بالاي‌دستي خودمان، بايد تعيين کنيم که چه زماني و چگونه تمرينات شروع شود و سپس بازي‌ها چه زماني ادامه يابد، در مورد پايان رقابت‌هاي اين فصل، شروع زمان نقل و انتقالات تابستاني و آغاز ليگ بعدي هم بحث کنيم. 
 
وي در مورد شايعه معرفي چهار نماينده به ليگ قهرمانان آسيا فصل آينده بدون ادامه يافتن ليگ، اظهار داشت: يکي از افرادي که مسئوليتي در سازمان ليگ ندارد، صرفا نقطه نظرات شخصي خود را عنوان کرده آن هم در حالي که هيئت‌رئيسه سازمان ليگ هيچ جمع‌بندي در خصوص آينده فصل نوزدهم نداشته و نمي‌دانيم چرا آن فرد گفته بود ۴ تيم بالاي جدول را به آسيا بفرستند. اين فرد بر اساس تجربيات خود، نقطه نظري را بيان کرد اما سازمان ليگ، متولي برگزاري بازي‌ها است و هيئت‌رئيسه بايد تعيين کننده زمان بازگشت به مسابقات باشد.
 
دبيرکل فدراسيون فوتبال در مورد اعتراض به شايعه تمرينات تيم‌ها در قرنطينه اضافه کرد: در هر صورت، در اين بخش با سهيل مهدي هم صحبتي داشتيم و از او خواستم موضوع را بررسي کند. اگر اين اتفاق رخ داده باشد و بازيکنان برخي تيم‌ها به صورت پنهاني تمرين کرده باشند، بالاخره سلسله مراتبي وجود دارد و بخش‌هاي ديگري بايد آن را بررسي کنند. در شرايط فعلي، حتي تمرين تيم‌ها با توجه به ابلاغ ستاد کرونا، ممنوع است. ما گفتيم بررسي توسط سهيل مهدي انجام شود. اگر چنين موضوعي صحت داشته باشد، بايد از تمرينات هم جلوگيري شود.
 
نبي در خصوص شايعه تغيير در کادرفني تيم ملي ، برکناري اسکوچيچ و استخدام گابريل کالدرون افزود: اين مسائل صحت ندارد. اسکوچيچ به زاگرب کرواسي رفته و در حال حاضر به خاطر همين موضوع کرونا نتوانسته به ايران بيايد و همچنان در مرخصي به سر مي‌برد. او با پايان يافتن اين ماجراي کرونا، خيلي زود به ايران برمي‌گردد. آن طور که گفتند، شايد دو بازي در اواسط مهرماه و دو مسابقه اواخر آبان ماه داشته باشيم و اسکوچيچ نيز در حال حاضر سرمربي تيم ملي است. از اين رو، قرار نيست فرد ديگري جانشين ايشان شود.
 
دبيرکل فدراسيون در مورد پايان يافتن قرارداد اسکوچيچ در تيرماه سال جاري و قبل از شروع دور جديد بازي‌هاي تيم ملي تصريح کرد: در مورد قرارداد اسکوچيچ، موضوع فرق مي‌کند. من از مدير تيم‌هاي ملي خواستم که قرارداد اسکوچيچ را بررسي کرده و نتايج را ارائه بدهد. بايد بر اساس اسناد و مدارک صحبت کنيم. آن چه مصوب فدراسيون فوتبال بوده، همکاري با اسکوچيچ است. ترديدي در اين مورد نداريم. قرارداد هم موضوعي است که توسط حيدر بهاروند تنظيم شده و ما با همين شرايط به کارمان با اسکوچيچ ادامه خواهيم داد.

منبع:افکار
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html